Den här kvällen är mysfaktorn så hög som den bara kan bli. Först testade jag och Julia på att göra ett yoga-pass framför TV:n. Det gick sådär, det slutade med att jag somnade mitt på golvet, vet inte riktigt hur jag lyckades med det... Jag tror att det var för att det gick lite för långsamt för min smak, haha! Efter det passade jag på att ha en goskväll i stallet. Det var verkligen helt underbart att få vara helt själv i stallet och bara pyssla och dona. Rykta hästarna, känna igenom dem ordentligt och tvätta svansarna. Ibland är det bara så skönt att få göra allt i lugn och ro och verkligen göra allt som man kanske inte riktigt tar sig tid till annars. 
 
Nu är det dock myskväll i soffan med Linus som gäller och på TV:n går inget sämre än Snowroller. Kan ju inte bli bättre! 


Kommentera

Publiceras ej