Som ni har fått reda på antingen genom bloggen, facebook eller instagram så gick det ju väldigt bra för Vickan och Lady förra hegen. Hela 73% i deras första MSVC! Det var lite komiskt att vi först tycktes höra 63% i högtalarna och var supernöjda med det. Fem år gammal häst och debuterande, bättre procent väntar man sig inte och därför blev det en mindre chock när vi senare såg på resultattavlan att det var tio procent till. Otroligt kul att det gick så bra när uppfödaren Sören, pappa, mamma (såklart) och jag kunde vara med och se! Jag agerade även fotograf under dagen så nu ska ni få se lite fina bilder på stjärnan!
 
Framriding
 
Collectingring
 
Väl inne på banan
 
/ Julia

1 kommentarer

mormor

27 Aug 2015 10:33

Kul att det går så himla bra för er båda nu med ridningen.Hoppas det snart är någon tävling i närheten av oss så vi kan komma och titta och heja.
Har bakat mormorbröd nu och ska snart smaska i mej ett.I morgon ska jag prata in ett program i Nacka radio,så nu försöker jag hitta på en massa så jag ska slippa börja förbereda. Har du sett att jag gått med i Facebook? Men jag har inte skrivit något ännu.Kram

Kommentera

Publiceras ej