Åh vilken rolig dag det har varit! Efter att ha ridit mina hästar på morgonen så åkte jag runt halva Roslagen och hade lektioner och red hästar. Så himla kul!!! Mina tår och fingrar har dock fått kämpa hårt mot kylan, men det var det värt. Finns ju inget bättre än att komma hem sen efter en hel dag i friska luften, ta en dusch och sedan äta middag framför brasan i vardagsrummet! Det är livskvalité! 

Hur har er jul varit? Hos oss ha det varit full rulle med fika och middagar med hela släkten- precis som det ska vara! Det har verkligen varit en supermysig jul, trots att snön har lyst med sin frånvaro. Har dock känt mig lite trött och mör under julen, men efter att ha boostat upp mig med lite energi under ett par dagar så är allt som det ska igen.   

Nu laddar vi för ett nytt spännande år...!

Kram 
Vickan
 

Kommentera

Publiceras ej