Nu har vi varit hemma några dagar sedan en fantastiskt skön och välbehövlig semester!

Varmt var det och billigt med, alltså blev det en del (mycket) shopping. En liten bränna har lagt sig och jag tror alla känner sig utvilade. Trots att det var en väldigt lyckad semesterresa, så har jag ändå saknat kylan och att få komma hem och äta "min" mat, var magiskt.

Det känns som om hästarna har saknat mig minst lika mycket som jag har saknat dem, under den ändå korta tiden och Fille var faktiskt lite busig efter sin långvila. Nu är det nya tag som gäller och vi ska träna så målmedvetet och framtidstänkande vi bara kan den här vintern. Ska verkligen försöka mitt bästa för att inte låta något gå åt slumpen och vara petnoga gällande grunderna för att få den kvalité på häst som jag faktiskt vet att mina älsklingar har möjlighet till att bli.





Glad December allihopa!
/Julia

1 kommentarer

Eva Sandgren

16 Dec 2015 20:28

Hur får man tag i er ang Hästshoppen!!! Försökt ringa o maila! Får fakturor men inga varor! :-(

Svar: Hej! Inte vi som är ansvariga för butiken, endast profilryttare. Kontakta Maria Frejd. Mvh, Victoria
juliagor.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej