Julen närmar sig med stormsteg och jag måste erkänna att jag knappt har någon julkänsla alls, trots att vi har klätt granen och allt. Var är snön? Det känns ju nästan mer som vår än vinter...  Men men, julen handlar ju ändå om att umgås med familj och vännner och det är definitivt något som jag kommer göra i år! Förra året jobbade jag ju mellan 14-24 på julafton så i år kommer jag verkligen njuta av att vara ledig! 

En fördel med att det inte är någon snö är att vi kan utnyttja ridbanan till fullo, något som inte alltid brukar vara så sjävklart annars när det är vinter. Vi har ju gummiflis på ridbanan vilket inte fryser på samma sätt som en sandbana. Det gör att vi kan träna ganska bra nästan hela året trots att vi inte har förmånen till något eget ridhus. Så vi får väl se barmarken som något positivt helt enkelt😉 


Juliga kramar,
Vickan

Kommentera

Publiceras ej