Tänkte uppdatera er på tävlingsfronten gällande mig och Fille- nu är det bestämt att vi ska vara med i Dressage Clubs div1 lag! Så under hösten kommer vi fortsätta traggla oss igenom MSVB:4 och MSVB:5, vilket jag tycker känns alldeles utmärkt då vi fortfarande har mycket att putsa på i MSVA och St:George, trots att hon kan alla sakerna. Första omgången är 5:e September, så det är en stund kvar men innan dess så ska vi även hinna åka på ett meeting.

Det årliga meetinget Gripens RF anordnar är ju så himla roligt att det bara inte går att missa! I år ska jag rida "mellan rundan", alltså MSVB klasserna, av anledningen att vi inte är tillfullo redo och har många år på oss för att stressa vidare till något för svåra klasser. Hoppas bara på att Fille behåller lugnet nog för att gå på spåret och att jag  lotsar henne bäst jag kan så kommer det här gå galant!
En av mina favoritbilder på Fille från förgångna cupen.
/ Julia 

1 kommentarer

mormor och Kjell-Åke

27 Jul 2015 09:52

Mycket kul och välformulerad blogg tycker även K-Å !

Så bra att tävlingarna börjar snart så att vi kan hänga med och heja på tycker Mormor

Kommentera

Publiceras ej