Ni anar inte hur skönt det är att vara hemma igen! Resan har varit fantastisk (lovar att berätta mer om den sen) men det var också såå skönt att komma hem igen!! Lite komiskt kändes det dock att ena dagen ha gått omkring i bikini på Hawaii till att den andra dagen komma hem och inse att det typ är jul... Men det är mysigt!

Igår hoppade jag upp i sadeln igen och det var sinnessjukt kul att äntligen få umgås med mina hästar igen. Min timing för hjäperna under ridpassen var dock inte så värst bra, det kändes att jag har varit ledig i 2 veckor om man säger så...
Mamma skrattade och sa att jag skulle ha träningsvärk idag, jag tänkte att det inte kändes så farligt och att hon överdrev, men när jag gick upp ur sängen i morse så fick jag ta tillbaka den tanken. Fy sjutton så ont jag hade i låren!! Hahah helt sjukt vad det kan göra på bara 2 veckor!!!  



Nu ska jag bege mig till stallet och bättra på träningsvärken lite. Ha en fin lördag allesammans! 

Kram Vickan




Kommentera

Publiceras ej