Måste bara få berätta om den här veckans verkliga lyckopiller. I fredags kom Maria och Agnes med ett startkit med foder från St Hippolyt. Ska bli så spännande att testa på ett nytt foder som vi har hört så mycket gott om. St Hippolyt ska ha anpassat sitt sortiment så att det ska finnas något för alla sorters hästar, så jag hoppas att även våra hästar blir nöjda och tycker att det är gott. Fortsättning följer helt enkelt!


Maria hade även med sig ett tredelat Sprenger Dynamic RS som jag har köpt via Hästshopen. Jag har länge velat köpa ett sånt bett till Lady eftersom hon är ganska känslig i munnen. Jag och mamma skrattade åt oss själva som blev så glada över en metallbit, haha! Men det kändes bokstavligen som att det var "lilla julafton" i fredags. Hoppas bara att Lady blir lika glad som jag över sitt nya bett!


Ps. St Hippolyt har 20% rabatt på deras foder Struktur E mellan 2-20 november!

Kram
// Vickan 

Kommentera

Publiceras ej