Med Patrik-clinicen, Flyinge och Åsaträningar, är inspirationen på topp och igår var det dags för ännu en lektion. 

Åsa tyckte det hade hänt mycket sedan sist, vilket var en lättande bekräftelse eftersom Wille och jag hamnade i en relativt stor dispyt med förgående tränings hemläxa. Jag visste att vi hade kommit framåt, att jag hade vunnit den kampen och att vi hela tiden gör framsteg men med Wille tar det så lång tid och vi har tio varv runt jorden kvar innan vi är tävlingsklara. Men igår fick jag med mig hem en longeringsövning som jag tror kommer vara till stor hjälp och som jag faktiskt ska testa på Fille (som för övrigt går super hemma nu). 

På lördag är det final i div 1 och vi får se hur det går då lagmedlemmar försvinner och ersätts titt som tätt pga diverse skador. Jag och Fille ska göra vårat bästa i alla fall!

Sen har jag en överraskning att komma med, gällande en ny familjemedlem.. Häng kvar så får ni veta i slutet av veckan. 


Ha en fortsatt fin höst allihopa!

/ Julia



1 kommentarer

Christina Blomquist

22 Oct 2015 22:29

Du "måste" berätta vad longeringsövningen går ut på!!!

Svar: Får kanske göra ett eget inlägg om det t.o.m, fantastisk övning!
juliagor.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej