Hej på er i regnet! 

Gårdagen var minst sagt lite galen. Jag hade oerhört bra flyt som lyckades få in alla veckans lektioner på en och samma kväll (välbehövligt eftersom jag jobbar kväll i princip resten av veckan samt att jag har mycket att fixa inför nästa veckas resa till Flyinge. )

Under gårdagsmorgonen åkte jag och Linus och hämtade nya kaklet. Pjuuh, det var ju ett helt fyspass att släpa ut allt ur crossbussen för att sedan bära in det i huset och uppför trappan. Men nu är det inne iallafall! Så nu är det bara att hålla alla våra tummar och tår för att det blir så som vi har tänkt oss... (Läskigt!!) 

Därefter åkte jag hem och red mina hästar för att sedan köra vidare mot Kvilunda där jag red friesern Famke. När Famke var riden och klar åkte jag vidare till Husinge och hade en lektion för Chanelle, sen bar det vidare mot Broby där jag hade två lektioner och red en häst. Dagen avslutades senare i Himmine där jag höll lektion för Jennie och hängde/ red på en av hennes unghästar. Verkligen en dag i hästarnas tecken, men shit så kul det var! 
 
Och som grädde på moset så har elen kopplats in i köket på Igelsta- ååh så fint det blir!! 


Kommentera

Publiceras ej