Sovmorgon i all ära. Ibland. Högst en gång i månaden. Högst. Men allt går ju inte riktigt alltid som man själv önskar... Igår morse vaknade jag med jordens förkylning, testade att gå till jobbet, men insåg att det var rätt lönlöst att nysa folk i örat så det var bara att packa ihop och gå hem. Därefter har jag sovit, sovit och sovit. Sammanlagt räknade jag ut att jag har sovit 22 av 33 timmar. Vad hände där? Jag som normalt sätt brukar sova ca 6 timmar per natt och som inte varit hemma från jobbet en enda dag på 1 år.  
Idag känner jag mig dock mycket bättre. Det värsta är bara att energin har kommit tillbaka men kroppen säger fortfarande ifrån så fort jag gör något, men förhoppningsvis är jag nästan frisk till tävlingen imorgon! 

Tur är det iallafall att jag har mamma och Julia som har hjälpts åt med att rida mina hästar under morgonen, ni är bäst!❤️

Lexie tycker att hennes mamma ska vara sjuk lite oftare, finns ju inget bättre än att ligga i soffan och sova! 

// Vickan

1 kommentarer

mormor

06 Sep 2015 15:13

Hoppas att det gick bra för dej Julia med ridningen senast,nu när du har köpt så mycket bling också. Hoppas också att Victoria piggnade på sej till i dag och att det gick bra även för henne. Klara önskade Vic kan bättring på telefonen vi lånat.Vilket fruktansvärt väder vi hade i natt åska och 35 mm regn,det var svårt att sova.
Ärr mycket nyfiken på Julias sminkjobb

Kommentera

Publiceras ej