Jag är så otroligt bortskämd som har en sådan underbar familj, släkt och vänner som såg till att gårdagen blev inget mindre än fantastisk. Att fylla 22 är ju inte något speciellt direkt, men ändå så fick jag så enormt mycket uppvaktning. Får nypa mig i armen för att förstå vilka fina människor jag har runtomkring mig! 

Dagen började på bästa sätt med att jag och Linus åkte till stallet och mockade följt av den sedvanliga "efter-mocknings-fikan" med  pappa. Sedan åkte vi in till Norrtälje där jag fick prova ut och välja en nya skidjacka och ett par nya skidbyxor. Efter att ha provat, provat och provat så kommer jag nu bli helt klart snabbast i backen under nästa veckas skidresa😉 För mig som älskar att åka skidor så var det en superbra present!

Efter en snabb lunch i Norrtälje så åkte vi sen hem och åt tårta och myste med våra underbara vänner och familjer.  Så mycket kärlek till alla! 



Titta vad jag fick av min familj! Den kommer komma väl till användning😉

Kramar 
Vickan 

Kommentera

Publiceras ej