Även om jag för det mesta har energi för ett halvt fotbollslag, älskar mina långa dagar i stallet och försöker se positivt på det mesta så finns det dagar då och då när jag absolut inte har någon lust med någonting. Idag är en sådan dag. Har egentligen ingen anledning till att känna så då det absolut inte finns någonting i mitt liv som går att klaga på, men motivationen finns inte där liksom. Någon som känner igen sig?

Eller om jag ska vara helt ärlig så dippar inte motivationen när det gäller hästarna. Red Micke och Thaleia i morse och de gick superbra. Det var inte bara kul, det var superkul! 

Men i övrigt så känner jag inte riktigt för någonting idag. Försöker boosta det med att studera youtube-klipp på fina hingstar. Jag tänker även på att jag ska träna för Paulinda imorgon med Thaleia- en stor sak att se fram emot! OCH jag är så glad för att den senaste Åsa-träningen kändes så bra med Micke. 

Överlag känner jag mig nöjd med att ha åkt på så många träningar som jag har gjort den senaste tiden. Känns som att vi är på ”G” nu- jag och mina fyrbenta vänner. Idag kanske är en mindre bra dag, men imorgon ska jag se till så att en bättre dag väntar! 

// Vickan


Kommentera

Publiceras ej