Satt och tittade igenom lite bilder på datorn och hittade några bilder och videoklipp från Hawaii. Bilderna är kanske inte de vackraste man har skådat, men på något vis har de en viss charm. Även som snön och vintern är fantastisk just nu i Sverige så måste jag erkänna att jag längtar tillbaka till värmen lite grann ibland. 
 
 
Här hade vi precis varit och tittat på vattenfall och var "tvungna" att stanna och köpa oss varsin annanassmoothie. 
 
Här är vi på Pearl Harbor och det ser ut som att jag försöker se lite tuff ut framför kameran, tvekar dock på att jag lyckades särksilt bra, haha!
 
Här var vi sjukt nöjda över att vi precis hade hyrt en röd Mustang.
 
Och så den typ konstigaste bilden på hela resan. Tror inte ens att jag behöver förklara hur mycket vi misslyckades med den här bilen. Men men, ett gott skratt förlänger livet sägs det ju...
 
 
 
 
Och till sist, det bästa av allt- ziplinen! Här är ett klipp när jag och Linus åker en av de sju linorna. De flesta var lite längre, men den här filmen var bäst filmad. Tips, sätt på ljudet så får man en lite bättre bild av hur fort det gick ;) 

Kommentera

Publiceras ej