Hallå där!
 
Nu är vinteruppehållet definitivt över och jag kan berätta att Vickan och jag har lite nytt på gång för bloggen.. Ni får skrika till om det är något ni önskar, något ni tycker är bra eller dåligt, så ska vi försöka få till det så bra som möjligt.
 
Medan systern ligger sjuk hemma har jag fått rida hela förmiddagen i det underbara vädret. Kunde verkligen känna på hästarna att de trivdes i det betydligt mjukare underlaget än knöglet som blir av frusen lera. Hoppas alla våra läsare har haft en minst lika mysig dag idag och att ni passar på att njuta till fullo med era hästar i snön!
 
Jag har börjat på heltid på ett dagis här ute i krokarna men jag ska göra mitt bästa för att uppdatera flitigt och ha inlägg på lager till er, så ska vi se till att göra det här året till det roligaste och mest produktiva hitills!
 
Här kommer lite bilder från idag :)
 
 
 
 
/Julia
 

1 kommentarer

mormor

11 Jan 2016 18:30

Vilka vackra vinterbilder du har tagit Julia

Kommentera

Publiceras ej