Så, nu kommer äntligen resultatet på mina tränshängare! De blev klara dagen efter jag började med dem, men sen har det bara inte blivit av att något blogginlägg har dykt upp. Såhär under sommarn finns det ju så många andra saker man vill göra! Men jag tänkte att det är dags att ta tag i bloggen nu iallafall... 


Såhär blev de! Jag är ganska nöjd faktiskt! Nu ska jag bara köpa siffror i mässing som jag ska sätta på dem, eftersom tanken är att varje häst ska få ett eget nummer! Nästa projekt är att göra mina egna sadelhängare... 

Idag är dagen då vi äntligen har fått tillträde till gården! Nu kan vi äntligen börja med renoveringen, ska bli så himla kul! Får väl se om jag säger samma sak om några veckor...😉 men just nu är jag superpeppad på att börja riva, fixa och måla!

// Vickan 

Kommentera

Publiceras ej