Sitter i skrivande stund och äter middag ensam framför TV:en och en tänd brasa och försöker förstå allt som har hänt den senaste tiden. De senaste månaderna har varit rätt hektiska och jag har inte riktigt fattat att allting verkligen är verklighet. Vi bor nu i ett hus som både är mitt och Linus drömhus, förprövningen är klar hos länsstyrelsen (vilket betyder att det bara är att börja bygga stall!!) och livet är bara så jäkla bra! Till råge på allt åker vi till Hawaii imorgon! Jag kan inte förstå att det äntligen är dags, vi bokade ju resan i februari och det har därför kännts så lång bort, men nu är vi äntligen där. Det känns en aning märkligt att åka bort när vi precis har flyttat in, men samtidigt hade vi inte en aning om att vi skulle flytta när vi bokade resan...
 
Värst av allt är dock att inte få träffa Lexie, familjen och hästarna på TVÅ veckor. Det kommer kännas lite vemodigt när vi sätter oss på planet imorgon, men förhoppningsvis är de kvar här hemma när vi kommer hem igen ;) 
 
Jag har varit dålig på uppdateringen här de senaste månaderna, men när jag kommer tillbaka från semester lovar jag att det ska bli andra bullar! Ska även försöka uppdatera lite från paradiset!


 
Ha det bäst allesammans!
Vickan
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej