Vaknar med en ordentlig käftsmäll här på Hawaii. Resan hit har varit lång men bra och efter en god natts sömn såg jag fram emot att vakna upp och se paradiset. MEN, istället vaknar jag upp med en ordentlig käftsmäll då jag har fått ett sms av mamma där det står att vi har haft inbrott i vår sadelkammare i natt. Vet inte om man ska vara tacksam för att det "bara" var två sadlar som blev stulna...? Eller om man har rätt att vara så upprörd som jag faktiskt är?! 

Har aldrig förstått och kommer heller aldrig att förstå vem som känner att de har rätt att åka hem till någon och ta någon ANNANS  SAKER?

För alla hästmänniskor i Stockholmsområdet- ha gärna lite koll efter en äldre ljusbrun hoppsadel Prestige Paris 17''- för den är vår. Den andra sadeln vet jag tyvärr inte vad det var för en sadel då det var vår inackordering som blev av med den. 

Och om det är så att någon känner att den gärna vill lämna tillbaka sadlarna efter "lånet" så är de varmt välkomna! Den här sadeln används flitigt vid inridning av unghästarna...


// Vickan

3 kommentarer

Bea

11 Nov 2015 20:42

Nämen va!? Usch!! :(

Emelie

11 Nov 2015 21:37

Det var en Jeffries Falcon F1 jumping, mörkbrun med svarta detaljer (om någon läser)!

ida

11 Nov 2015 22:37

Visa massa bilder från resan sen! :)

Kommentera

Publiceras ej