Jag har alltid älskat Chesterfield och har hela tiden drömt om att ha en sådan soffa i sadelkammaren i stallet. Detta har dock kännts som väldigt långt borta eftersom när jag har tittat på blocket så är många ganska dyra. Så igår slängde mamma ur sig att hon hade hittat en annons i Norrtäljetidningen. Jag kastade mig på luren direkt och drog med mig Linus för att åka och titta.

Linus var tveksam men vi hann inte mer än att kliva ur bilen innan vi båda hade bestämt oss. Soffan och fåtöljen var i otroligt bra skick och priset var om möjligt inte ännu bättre. Så ja, det blev ett köp helt enkelt! Inte supersmart när man hade tänkt spara pengar till Falsterbo, men tänk så fint det kommer bli i sadelkammaren!!  Mamma tycker dock att de är alldeles för fina för att ha i stallet och Linus har paxat fåtöljen till sin framtida "Whiskey-hörna", men vi får väl se hur det blir 😉 

Vill bara flytta in nu....

// Vickan 

1 kommentarer

mormor

08 Jul 2015 12:34

Vilken fin soffa och fåtölj ni har köpt.Dom kan väl bli bra i huset.Vad duktiga ni var med höet när vi bara låg och gottade oss på stranden på Öland.Antar att ni är på väg till Falsterbo snart.Synd att du inte får rida där "som vanligt".Kram

Kommentera

Publiceras ej