Mina arbetsdagar är sällan den andra lik, men idag var jobbet lite mer annorlunda än vanligt. Idag har jag nämligen varit på Åland och haft träningar. Det är inte varje dag man åker Ålandsbåten till jobbet direkt😉 Men det har varit otroligt roligt! Under dagen har jag haft fyra lektioner och ridit en häst. Nu sitter jag på båten påväg hem igen och ikväll är det Halloweenparty som gäller. Eftersom att jag inte riktigt har ro att slösa bort tid med att bara sitta och chilla så passade jag naturligtvis på att byta om till Halloweenutklädnaden under båtresan. Förstår inte alls varför folk stirrar så konstigt🙈😂 

//Vickan

1 kommentarer

Anonym

01 Dec 2015 20:15

Hej, vem har du tränat på Åland? Skulle vara spännande att delta ifall du kommer fler gånger, jag som har Wesley friesern/Johanna

Kommentera

Publiceras ej