Det är mycket roligt som händer just nu. Får nästan nypa mig i armen för att förstå att allt går så bra. Jag har idag tagit beslutet att kasta mig ut, ta nästa steg och göra det jag har jobbat för och drömt om sedan jag var liten. Idag beslutade jag mig för att avsluta min anställning på Polisens kontaktcenter och satsar nu på att jobba helhjärtat med hästarna. Det känns så läskigt samtidigt som det känns så rätt. 

Den senaste tiden har jag mest flängt hit och dit för att hinna med allt. Jag har därför kommit till insikt med att det inte går att jobba heltid på PKC samtidigt som jag jobbar nästintill heltid med hästarna. Eftersom jag inte får gå ner i tid på PKC så fanns det inget annat alternativ. Det är ju hästarna jag vill jobba med! I början kommer jag dock försöka jobba lite extra på andra ställen för att ha lite "säkra pengar". 

Känner mig så lycklig för att min dröm äntligen börjar slå in, på riktigt!!


Kramar 
Vickan

1 kommentarer

Maria

21 Mar 2016 22:54

Det kommer att bli toppen!!! Lycka till från oss ❤️

Svar: Tack❤️❤️
juliagor.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej