Hoppas ni alla fick en underbar jul. För min del blev det inte direkt ett normalt julfirande. Under förmiddagen var vi hemma hos mamma och pappa, sedan började jag jobba kl 14 och skulle sluta kl 23. Dessvärre fick jag jobba över så var inte ute på Väddö förrän kl 01. Men jag ska inte klaga. Jag fick iallafall träffa och umgås några timmar med mina familj(er). Fick ni några fina julklappar? Jag fick en mängd fantastiska saker, hade aldrig någonsin kunnat drömma om att jag skulle få alla dessa fina saker. Bland annat fick jag en superfin GHD- plattång av Linus i roséguld (dog av lycka). Jag fick även de här galet snygga ridbyxorna av mamma. Jag har tidigare gått och dreglat över dem på Hästshopen, så ni kan ju bara gissa hur glad jag blev när jag öppnade paketet....  De kommer verkligen bli mina nya favoriter. Både supersköna och supersnygga!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej