Igår var det dags för Väddö hästsällskaps KM. Det här är tredje året i rad som jag är med. Eftersom det är en ganska liten tävling så passar den alltid väldigt bra för de nya förmågorna att testa sina vingar. I år var det Thaleia och Danza som fick följa med. Jag hade inga förväntningar överhuvdtaget, båda är väldigt coola, men man vet aldrig hur de är när de kommer bort till nya miljöer.  Båda skötte sig dock jättebra! Jag hade absolut inte kunnat förvänta mig mer av dem. Danza blev lite trött och eftersom hon är ganska stor så blev det lite vingligt, men i övrigt gjorde hon precis det hon skulle och kom trea. Thaleia gick som en klocka genom hela programmet vilket slutligen även ledde till en vinst! Jag känner mig väldigt glad och förväntansfull över att få ha så fina hästar i stallet. Det känns lovande för framtiden! 
// Vickan

Kommentera

Publiceras ej