Som jag skrev i föregående inlägg så är det många saker som händer just nu. Men den största, roligaste och läskigaste händelsen tänkte jag berätta om nu! 

I måndags blev det klart att jag och Linus ska flytta. Vi ska inte flytta speciellt långt, men omställningen kommer nog bli rätt stor. Det är nämligen så att Linus pappa har köpt en gård i Söderbykarl som ligger ca 20 minuter utanför Norrtälje. Linus pappa kommer alltså att äga gården och bruka vissa delar medan jag och Linus kommer hyra huset, ridbanan och en av byggnaderna som kommer bli stall. Allt är lååångtifrån färdigplanerat och klart än... Det är en superfin gård, men som det också är väldigt mycket jobb med. Ska bli superkul, men också sjuk läskigt, haha! Fortsättning följer helt enkelt! 
Igelsta gård (bild tagen från hemjakt.se)

2 kommentarer

ida

30 Apr 2015 00:48

Vadå ska du flytta in hos din killes pappa?? ;p

Svar: Hej! Haha nej, eller nästan... Bra att du frågade så jag kan förtydliga! Linus pappa äger gården och vi kommer hyra den :)
juliagor.blogg.se

Therese

13 May 2015 10:00

Hej hopp Vickan
Så himla glad jag blir av att titta in/läsa Er blogg!
Så himla duktiga ni är tjejor. Igelsta kommer ju bli kanon för Dig Vickan, jag känner nån form av stolthelt när ni är så duktiga båda två med hästarna =)
Hur stolta ska inte mamma o pappa vara då?! haha
Kram från en beundrare

Svar: Hej!

Åå tack, va gulligt av dig!!
Kramar från oss
juliagor.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej