Gårdagen var inget annat än grym! Jag började morgonen med att rida mina hästar  där jag bland annat red på Florence för första gången på 4 (!!) månader. Hon har ju växt så enormt mycket under sommaren så det har känts bra att låta henne få lite tid. Vi mätte henne idag till 174cm (!!!)  i mankhöjd, dock är hon fortfarande lite överbyggd och väldigt kort i kroppen. Florence gick dock som att hon hade blivit riden hela sommaren, så avslappnad, mjuk och fin! Det ska bli så spännande att få se vad det blir av henne i framtiden. 

Därefter kom Maria och Agnes som har Hästahopen då vi hade planerat att vi skulle fota lite fina bilder. Bilderna blev superfina och resultatet kommer inom kort! 

I samband med det här dök Sören och Markus upp som är uppfödare och ägare till de flesta av våra hästar. Perfekt eftersom hästarna var knoppade och fina! 

När vi var klara med fotograferingen åkte jag vidare till Kvilunda där jag red underbara friesern Famke. 

Direkt efter det packade jag det första riktiga flyttlasset och åkte till Igelsta där jag och Linus sedan kunde börja bära in sakerna. Som grädde på moset fick vi besök av Rasmus och Mimmi som kom och tittade hur långt vi har kommit.  

Därefter var jag lagom trött för att hinna sova en stund innan det var dags för nattjobb 22-07, tjohoo...



Kram
Vickan

Kommentera

Publiceras ej