Åh vad de här dagarna har varit nyttiga! Det har varit superbra att ha fått baka ihop Åsa-träningen med clinicen och Flyinge. Allt detta har gjort att vi har fått se, höra och testa på en massa nya saker vilket har gjort att hästarna känns finare än någonsin. Jens Fredrikssons uttryck "ryttaren gör sin häst" har känts mer sant än någonsin de senaste dagarna där vi verkligen har sett resultatet av vad bilder i huvudet av hur det "ska se ut/kännas" gör att det blir så mycket lättare att rida som det "ska se ut/kännas." 

Jag är mer än nöjd med Danzas prestationer under veckan. Hon gjorde sitt allra bästa, men tyvärr räckte det ändå inte för något högre resultat. Jag är ändå väldigt glad över att ha fått ha haft med just henne på mitt första Breeders. Hon är så trygg och cool vilket har gjort att jag verkligen har kunnat fokusera på att försöka visa upp henne på allra bästa sätt. Nu känner jag mig taggad till tusen för att försöka kvala henne, Lady och Florence till nästa år!!










Kram 
Vickan

Kommentera

Publiceras ej